Japanese-Economy

जापानी सफलताको विशेष चिरफारः कसरी जन्मिए विश्वविख्यात ‘कर्पोरेट हाउस’हरु ?

१ पृष्ठभूमि ‘निप्पन’ अर्थात, उदाउँदो सूर्यको देश भनेर चिनिने ‘जापान’ दक्षिणपूर्वी एसियाली मुलुक हो । जापान, सामरिकरुपमा विश्वको सातौं शक्तिशाली र आर्थिकरुपमा तेस्रो (नोमिनल) र एसियाको दोस्रो ठूलो अर्थतन्त्र कहलिन्छ । जापानी मुद्रा अर्थात ‘ऐन’ अमेरिकी डलर र युरो पछिको तेस्रो शक्तिशाली मुद्रा

telecommunication

दूरसञ्चार क्षेत्रः आर्थिक संवृद्धिको इन्जिन

१) दूरसञ्चारको विकास जहाँसम्म दूरसञ्चार प्रविधिको विकासको सुरुवाती कहिलेबाट भयो ? भन्ने सवाल छ, १६ औ शताव्दीमा ओवरहकी नामका वैज्ञानिकले तारमा बिद्युत प्रवाह गरी आवाज एक स्थानबाट अर्को स्थानमा पठाउन सकिने कुरा अगाडि सारेको पाइन्छ । सञ्चार जगतमा यो आफैमा ठूलो टर्निङ प्वाइन्ट

internet

इन्टरनेट उर्फ डिजिटल डिभाईडको मानक

इन्टरनेटको जालोले सिंगो विश्वलाई एउटा सानो गाउँमा रुपान्तरण गरेको छ । गुगलसर्च, भिडियो स्ट्रिमिङ, भिडियो कल, सोसल नेटवर्किङ, ई–एजुकेशन, ई–बैंकिङ, ई–गर्भनेन्स, ई–लाइब्रेरी, डिस्टे्यान्ट लर्निङ, भिडियो कन्फ्रेन्सिङ, टेलिमेडिसिन, ई–सपिङ, भर्चुअल अफिस, ओपन युनिभर्सिटीको अबधारणा इन्टरनेट कै कारण सम्भव भएको हो । ज्ञानमा आधारित समाज

ढुनबहादुर बुढाथोकी ‘संघर्ष’

जापानको विकास, जसबाट हामीले धेरै पाठ सिक्न सक्छौं

कूल तीन३ लाख ७७ हजार ९३० बर्ग किलोमिटर भूभागमा फैलिएको जापान क्षेत्रफलका हिसाबले विश्वको ६१ औं ठूलो मुलुक हो । क्षेत्रफलका हिसाबले जर्मन, नर्वे, मलेसिया, फिनल्यान्ड वा पोल्यान्ड समतुल्य मुलुक मानिन्छ । चारैतिरबाट समुद्रले घेरको जापान सानाठूला गरी छ हजार ८५२ वटा दीपहरुको

diwakar-panta

व्यवसायिक घरानाहरुले संस्कृत पढेकालाई पनि रोजगारी दिने की ?

केही वर्षअघि एक जना व्यक्तिसँग घुलमिल हुने अवस्था आयो । हामी विस्तारै मिल्ने साथीका रुपमा परिणत हुँदै पनि थियौं । उनीले संस्कृतमा वाल्मिकी विद्यापीठबाट शास्त्री यानेकी स्नातक गरेका रहेछन् । संस्कृतमा स्नातक गरेको व्यक्ति भएता पनि आफूलाई परिचित गराउनुपर्दा संस्कृत पढेको हुँ भन्न

ढुनबहादुर बुढाथोकी ‘संघर्ष’

भारतको आर्थिक जीबनमा कायापलट ल्याउनसक्ने यी चार आयोजना

बेलायतको चंगुलमा परेको भारत १९० बर्ष पछि १९४७ अगष्ट १५ मा स्वतन्त्र भयो । अंग्रेजको दबदबाह झेलेको भारतले योजनावद्ध विकासको अबधारणलाई गरिवीबाट पारपाचुके पाउने औजारको रुपमा अवलम्बन गर्ने सोच बनायो । जसअनुसार १९५२ मा पहिलो पञ्चवर्षीय प्रारम्भ गरियो । जहाँ कृषि क्षेत्र प्रथम

ढुनबहादुर बुढाथोकी ‘संघर्ष’

दिल्ली–मुम्बई औद्योगिक कोरिडोरले प्रष्ट गरेको मार्ग

भारतीय आर्थिक बिरासत सुनको चिडिया ठानिने भारतलाई साम्राज्यवादी ब्रिटेनले १९० बर्षसम्म आफ्नो पञ्जामा राख्यो । महात्मा गान्धी, सुवाशचन्द बोस, सरोजनी नाइडु, जवाहरीलाल नेहरु, सरदार बल्लभाई पटेल लगायत स्वतन्त्र सेनानीहरुको पहलमा भारत अंग्रेजको चंगुलबाट मुक्त भयो । स्वतन्त्रताताका विश्वमा समाजवादको लहर फैलिरहेको थियो ।

diwakar-panta

संघीयता कार्यान्वयनको बहसः अरुलाई दोष दिएर चोखिने राजनीति कहिलेसम्म ?

गत भदौ २१ गते संघीयता पछिको सात वटै प्रदेशका मुख्यमन्त्रीहरु पोखरामा भेला भए । मुख्यमन्त्री चयन भएदेखि नै संघीय सरकारले अधिकार नदिएको भनि निरन्तर भाषण गरिरहने चार नम्बर प्रदेश यानेकी गण्डकी प्रदेशका मुख्यमन्त्री पृथ्वीसुब्बा गुरुङको आथित्यतामा सम्पन्न मुख्यमन्त्रीहरुको यस भेलाले केन्द्रले अधिकार नदिएकाले

मदन दाहाल

‘औद्योगिक विकासविना समाजवादी नीति कार्यान्वयन गर्न खोज्नु गरिवी वितरण गर्नु हो’

काठमाडौं । अर्थविद् प्राडा मदन दाहालले गरिव मुलुकले औद्योगिक विकास नगरी समाजवादी नीति कार्यान्वयन गर्न खोज्नु गरिबी वितरण गर्नु हो भनेका छन् । सामाजिक सञ्जालमा व्यक्त प्रतिक्रियामा उनले नेपाल जस्ता गरिव मुलुकले उद्योगधन्दाको विकास गरेर राष्ट्रिय आयमा वृद्धि गरेपछि मात्रै समाजवादी नीति कार्यान्वयन

sraddha

सोह्रश्राद्धको वैज्ञानिक पक्ष

विश्वका कुनै पनि सभ्यतामा आफ्ना पूर्वजलाई अत्यन्त आदरका साथ स्मरण गर्ने आ–आफ्नै संस्कृति रही आएका छन् । ओमकार परिवार भित्रको मुलधार वैदिक हिन्दू संस्कृतिमा वर्ष दिनमा १५ दिन पितृ पक्ष स्मरण गर्ने दिनका रुपमा छुट्याईएको छ । जसलाई सोह्र श्राद्ध भनिन्छ । आविश्न

sangharsha-bhudhathoki

नेपालमा विकास आयोजना कार्यान्वयनको हबिगत

विकास आयोजनाको प्रभाकारी कार्यान्वयनबिना आर्थिक समृद्धिको परिकल्पना गर्न सकिदैन । आर्थिक समृद्धिमा विकास आयोजनाको आयामिक महत्व यसकारण पनि रहन्छ । विकास हुनु भनेको सडक, विद्यालय, खानेपानी, जलविद्युत, हवाई मैदान लगायतका सार्वजनिक निर्माणले प्रशय पाउनु हो । औद्योगिक क्षेत्रमा विकास निर्माण हुँदा औद्योगिक उत्पादन

death-culture-kiriya-mrityu-sanskar-antim-sanskar

आमाबाबुका लागि १३ दिन समय दिन किन कञ्जुस्याईं ?

आज भोली केही गन्यमान्य भनिएका व्यक्तिहरु आफ्ना मातापिता (आमाबाबु)को अन्तिम संस्कार यानेकी किरिया कर्म पद्दतिलाई शास्त्रले तोकेभन्दा थोरै दिनमा गर्ने र आफूलाई परिवर्तनशील भएको देखाउने होडबाजी नै चलेको छ । चाहे त्यो डाक्टर उपेन्द्र देवकोटाको निधनपछिको अन्तिम संस्कारमा किन नहोस वा मनुजबाबु मिश्रको